Conferințele, seminariile și întâlnirile dumneavostră trebuie să fie perfecte, întrucât de ele poate depinde succesul afacerii dumneavostră!
• Aveți nevoie de un loc în care să organizați o conferință cu 250 de participanți? Sau doar de un spațiu potrivit pentru o întâlnire de lucru cu încă 5-6 persoane? S-a rezolvat! La ROYAL CLASSIC vă punem la dispoziție săli si apartamente spaţioase cu capacități cuprinse între 10 și 250 de persoane!
• Organizați un eveniment cu oaspeți din afara orașului? Nici o problemă! La ROYAL CLASSIC vă oferim servicii de cazare şi masă la tarife speciale!
• Întâlnirea dumneavoastră durează cam mult și aveți nevoie de o gustare? Sau vreți să vă impresionați oaspeții? O idee perfectă! La ROYAL CLASSIC vă asigurăm cele mai bune servicii de catering – de la coffe- break-uri, meniuri tradiționale până la platouri pentru un bufet fără cusur! Știm că fiecare eveniment presupune lucruri diferite, de aceea pachetele noastre de servicii sunt adaptabile pentru oricare dintre nevoile dumneavostră! Pentru reușita evenimentelor, vă punem la dispozitie:
• Acces internet
• Videoproiector
• Ecran de proiecţie
• Laser pointer
• Flipchart şi consumabile (hârtie, markere)
• Sonorizare
• Microfoane fixe/mobile, lavalieră
• Laptop, PC
• Imprimantă, copiator, fax
• Aer condiţionat
• Lumină naturală şi posibilitate de întunecare
• Servicii de secretariat